E-mailmarketing

Tijdens onze voordrachten en workshops, krijgen we regelmatig een reactie uit het publiek: 'e-mailing is voorbij. Ik word ervan overstelpt'. Ons antwoord hierop is zeer eenvoudig: 'Maak eens een e-mail die NIET gedeletet wordt'.

Wat is nu een goede e-newsletter?

Neem een voorbeeld aan uzelf. U leest toch ook enkel wat er u interesseert. Hetzelfde geldt voor uw klanten en prospecten. Probeer ze te triggeren met wat ze willen lezen, met wat ze willen weten over uw bedrijf, uw producten, uw diensten, kortom met wat hun interesseert. ‘As simple as that’ zouden we zeggen. Makkelijker gezegd dan gedaan maar wij leren het u graag aan.

Een gerichte e-mailing kan wonderen doen

Een gerichte e-mailing is de juiste inhoud sturen naar de juiste doelgroep. Als u deze uitstuurt met een professioneel e-mailplatform kan u nadien perfect weten wie er geïnteresseerd is in uw aanbod. Dan is enkel nog de taak van uw verkoopsteam om de geïnteresseerden op te volgen en een verkoop af te werken. ‘As simple as that’ zeggen we weer. We leren het u ook graag aan.

Samen naar e-mail opportuniteiten zoeken?

Laat het ons weten via onderstaand formulier. Wij contacteren u dan eerstdaags voor een eerste vrijblijvend gesprek.